Policys & Garantier

Besiktningsgaranti

Besiktningsgarantin bygger på och gäller för utförd städning enligt vår checklista.
För att garantin ska gälla skall reklamation inkomma senast sju dagar efter flyttstädningen. Har säljaren besiktat( godkänt) flyttstädningen så kan inte köparen reklamera arbetet.
Reklamationen skickas till asa@avestastadteknik.se. Vid frågor kontakta oss på 0226-195 34.
Reklamationen åtgärdas inom 4 arbetsdagar. (ej helger)
Allmänt slitage och skador/fläckar som ej kan rengöras gäller ej garantin. Exempelvis svartmögel, missfärgade fogar, nikotin. 
Ej heller eventuella fläckar på ytor som inte är avtorkningsbara samt missfärgningar orsakade av andra skador.
Reklamationer senare än sju dagar beaktas ej. Har kunden åtgärdat reklamationen själv så utgår ingen ersättning eller åtgärd.

 

Kvalitet

Kvalitetskontroller är inte bara säkerställande av kvalitativ nivå utan också utbildning för oss själva. Via kvalitetskontrollerna uppmärksammar vi snabbt eventuella brister på ett tidigt stadium. Vi följer vår åtgärdsplan som är anpassad både för att rapportera till kunden samt för att uppmärksamma eventuella avvikelser.

Miljö

Att värna om miljön är en självklarhet för oss. Vi använder oss av miljöanpassade medel och arbetsmetoder. Bland annat tankas våra städmaskiner direkt från en tankstation så de får den rätta och optimala koncentrationen av vatten och kemikalier. Detta är bra både för miljön och för era lokaler.

Välkommen att kontakta oss!
Avesta Städteknik AB
Prästgatan 48
774 35 Avesta

Tele: 0226-195 34
E-post: asa@avestastadteknik.se

Öppettider:
Vardagar 07.00-16.00

Använd RUT-avdraget på alla hushållsnära tjänster hos oss!
Läs mer om RUT-avdraget HÄR